Every Wednesday $1 Day and ever awesome Sales @

Twilight Scraps

Also worth to visit for great Sales

Stargazer Scraps Scrappin with Friends TKO Scraps

Aussie Scrap Designs

Donnerstag, 17. September 2009

Autumn Dreams ~ PTU


Ich habe ein neues PTU Scrap in meinen Shop hochgeladen
Es ist ein Herbst Kit mit warmen Farben
Tagger Size und Personal Use Only
Ich hoffe Du magst es, ich wünsche viel Spass damit
Dieses Kit enthält:

I have upload a new PTU Scrap in my Shop
It is an Autumn Kit with warm Colors
Tagger Size and Personal Use Only
Hope you like it and wish you much Fun with it
You get with this Kit:

45 Papers and 144 Elements
27 Bows, 15 Butterflys, 3 Candles, 9 Doodles
3 Fasteners, 30 Flowers, 3 Flowerstrings
15 Frames, 3 Hearts, 3 Heartframes
3 Ornaments, 3 Pendants, 9 Ribbons
6 Ribbonbows, 6 Tags, 3 Trees

Zu finden in meinen Shops bei
You find it in my Shops at


Keine Kommentare: